fredag 18. februar 2011

Jeg fant jeg fant....

Så til en av mine kjæreste ting.....en sjenk... Jeg var så heldig at jeg fant denne vidunderlige sjenken i kjelleren til min bestfar. Der sto den og blei brukt som malingsbenk!!! Blytung som den var fikk jeg dratt den ut og frem i lyset...og det blei kjærlighet ved første blikk...selv om den var full av gammel maling, lim og oljerester. Etter en GOD del pussing ,sliping, litt repersasjoner, x antall lag med maling pluss nye håntak var den god som ny (gammel). Nå står den godt plassert i stua mi der den lever sitt eget lille liv....noen ganger får jeg opp skuffene andre ganger må jeg slite meg ihjel. Men det er jo noe av sjarmen med gamle møbler :)
Den har ihvertfall det mye bedre hos meg....enn bortgjemt i en mørk gammel kjeller.. Jeg har selvfølgelig også denne gangen, i kampens hete, glemt å ta "før" bilde :(


Ha en fin kveld !!

7 kommentarer:

  1. Vældi fin Marte! Kainn vi hyr deg når vi en gang i fremtida endeli ska innred en ny heim?

    SvarSlett
  2. Selvfølgelig Martine :) Jeg stiller opp!!
    Håper ikke det blir så lenge til ;)

    SvarSlett
  3. Hei:) Takk for hilsen hos meg! Jada, jeg har kjøpt blomster av deg mange ganger;) Handler som regel på down town, men akkurat denne uka ble det på Herkules. Koselig å oppdage bloggen din, legger meg til som følger jeg! Kjempefin skjenk forresten! Ha en fortsatt fin helg! klem fra silje.

    SvarSlett
  4. For en flott skjenk! Jeg legger meg til som følger jeg:)
    klemmer fra Eirin

    SvarSlett
  5. Har en awards til deg på bloggen min :) supre dupre du :)

    SvarSlett
  6. Hei!
    Så koselig blogg du har.
    Jeg har også jobbet noen år i blomsterbutikk, så skjønner godt du rivest med det.
    Legger meg til som følger.

    SvarSlett
  7. Ja er ganske fornøyd med jobben min!!
    Koselig at du vil følge bloggen min :)Ikke så mange innlegg foreløpig, men skal prøve å bli bedre etter vært...

    SvarSlett