tirsdag 5. april 2011

Oppbevaring

Lenge siden siste blogginnlegg nå...men bedre seint enn aldri.

Oppbevaring og lagringsplass er noe man ALDRI kan få nok av. Leiligheten min er ikke så stor, så jeg må benytte meg av alle skaper og skuffer som jeg har....og ikke minst alle kister. Har en gammel Kamferkiste med fine utskjæringer som jeg har fått av min farmor. Den står på soverommet og brukes for tiden som skooppbevaring....lukten sitter fremdeles igjen i treverket så alle skoene mine lukter deilig kamfer :)
Tror nok ikke jeg kommer til å gjøre noe særlig med den....den er fin som den er.

Som tidligere sagt var jeg så heldig at jeg fikk være med å tømme et gammelt hus.
Sammen med puffene (som jeg har skrevet om i et annet blogginnlegg) fant jeg også 2 kister...en stor og en liten. Den største bruker jeg som stuebord og til å oppbevare duker og gardiner i.....veldig kjekt :)


Er som vanlig veldig dårlig til å ta "før" bilde. Kista var mørke brun og hadde litt flekker her og der. Etter å ha skrudd av diverse hengsler og håndtak...og luftet ut møllkulelukta, malte jeg 3 strøk med hvit maling. Får å få den litt shabby tok jeg og pusset litt på kantene. Blei i grunn veldig fornøyd med sluttresultatet :)



Den lille kista sto i en kald og våt kjeller med masse rustne metalldingser oppi, så den så IKKE bra ut...Var litt usikker på hvor bra det kunne bli, men etter en god del vasking ,spyling, maling og pussing blei den ganske bra allikevel... Den er ganske høy og smal så nå står den bare på spisestuebordet mitt til pynt. Har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal ha oppi den enda.

Det får være nok for i dag...håper ikke det blir like lenge til neste gang :( Nå er jo våren her så jeg tenkte jeg skulle knipse litt bilder av alle blomstene som jeg får inn i butikken min fremover.. Snart på tide å stæsje litt på verandaen min..

JEG ELSKER VÅREN!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar