søndag 6. februar 2011

Waxblomst - en av favorittene

Som blomsterdame er jeg selvfølgelig velidg glad i blomster og får nesten abstinenser hvis jeg ikke har blomster i leiligheten min. Har mange favoritter og en av de er Waxblomster. De finnes i hvite,rosa og lilla farger og har kjempe søte små blomster. Waxblomsten er kjempe fin sammen med tulipaner, men også kjempe fin alene. Kom hjem på fredag etter å ha vært borte en uke, så da var jeg nødt til å kjøpe med meg noen blomster på lørdag.


Buketten blei delt opp og satt i flere små vaser....rett og slett nydelig!!!!!!


 
Ha en fortsatt fin kveld!!

4 kommentarer:

  1. ååå, elsker disse blomstene:) Her om dagen kjøpte jeg disse og hvite og lyse rosa tulipaner og satt sammen, det ble nydelig<3
    La meg til som følger hos deg jeg:)

    Klemmer fra Myrullpiken<3

    SvarSlett
  2. Ja de er nydelig :)koselig at du vil følge bloggen min....har ikke fått lagt ut så mye enda.. Må få kjøpt meg et ordentlig kamera først...mobilbilder blir liksom ikke så bra...

    SvarSlett
  3. Det var nyyyydelige blomster. Tror jeg må ut og kjøpe meg Waxblomster en dag :) Fint navn også :)

    Ha en finfin søndagskveld!

    SvarSlett
  4. Ja bare å skynde seg :) Sesongen vare ikke så lenge :)
    Ha en fin dag du også!!!!

    SvarSlett